INLÄGGSIDA alicemazing -

Answer

Hej, jag undrar vart du köpt dina byxor, samt vad byx modellen heter? Tycker dem är så fina och har letat efter ett par fina please länge och skulle bli jätte glad över svar. Ps tycker din blogg är så himla fin, många kramar.

Får börja med att tacka över din kommentar. Dessa byxorna är köpta i Köpenhamn! Jag vet inte vad modellen heter, men jag vet att den inte är jeansmaterial iallafall, sen vet jag att fröken Ethel har fått in måååånga fina pleasebyxor/jeans! Många kramar till dig med
Vad handlar boken om? 
 
Denna boken handlar faktiskt om sex och kärlek, fast på ett mer verkligare sätt om man jämför med Mr.Grey så att säga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0