INLÄGGSIDA alicemazing -

TONIGHT I'MMA LET YOU BE THE CAPTAIN

Tur jag har en hemlig blogg jag skrev i för några år sedan. Måste medge att alla borde ha en hemlig blogg, i min står det riktigt roliga saker. Saker som hände på högstadiet som verkligen var en rolig tid, eller ja. Stundtals var det verkligen jättejobbigt, som när vi flyttade. Visste inte ens själv att det var såpass jobbigt som det faktiskt var! När man läser om det nu i efterhand fick jag verkligen uppleva ett riktigt "high school" liv. Skilda "föräldrar", hjärtekross, kärlek, best friend forever moment, plugg, fester, utseendeförändring och mer kärlek. Jag fick allt på en gång allt hände på två år, sen helt plötsligt förlorade jag allting. Min stora kärlek, min bästa bästa vän, min studiemotivation, min J, min vovve min låtsatspappa. Min värld verkligen rasade! Känns konstigt att skriva detta offentligt. Har nog aldrig riktigt tänkt på att det var som det var. Fast idag mår jag bra, även fast det fortfarande gör ont i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0