INLÄGGSIDA alicemazing -

15 sanningar

1. Jag har otroligt bra självförtroende, men mindre bra självkänsla
2. Jag älskar att skratta
3. När jag blir ledsen blir jag istället arg..
4. Folk brukar tycka jag är en väldigt nyttig person, men jag själv tycker att jag är onyttig.
5. Jag har nog det sjukaste komplexet över en viss del på kroppen
6. Min mamma säger att jag har dem finaste händerna hon sett
7. Det går alltid skitbra för mig på fotbollsträningarna, sen på matcherna går det dåligt (pga mitt komplex)
8. Jag har ett otroligt stort kontrollbehov...
9. Jag gillar verkligen att gymma
10. Sen en viss person försvann ur mitt liv, har nog ingenting varit sig likt
11. Jag har slutat festa "hårt" för att det inte ger mig någonting viktigt i livet.
12. Målet med min träning är att få en kropp jag är nöjd med till sommaren.
13. Jag vill vara en nyttigare människa
14. Jag har ett stort intresse för kläder trots att på senare dagar är det bara träningskläder jag går runt i
15. Min mamma är den finaste, bästa människan i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0