INLÄGGSIDA alicemazing -

ANSWERS

vart har du köpte denna fina klänning?
Tack så mycket! Den är köpt på vero moda förra året, tror den kostade 69 kr! Vilket kap va?
 
Anonym Är det Malmö ni ska flytta till?
Nej vi ska inte flytta till Malmö, men har blivit att jag hängt mycket där på sistone. :) 

 Molly Vaaaaar har du lagt köpt kjolen som du har på dig på den senaste bilden du la upp på insta? Dööödskär! 
Det är faktiskt inte min kjol, men den är köpt på GT! Det är Annas kjol. :) Hon hälsar tack så mycket! 
 
Tess  Å ni som har så härlig lägenhet! 
Åhhh, jag vet den är ju såå fin. Har typ "förnekat" att vi ska flytta. För har verkligen inte velat flytta tills vi var och kollade på den nya lägenheten! Den är ju verkligen 10 gånger finare än den vi bor i för tillfället! Ska såklart visa bilder när vi flyttat :) 
 
Anonym Var ska du flytta? 
Jag och Mamma ska flytta till en mindre lägenhet längre in mot stan! I landskrona :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0