INLÄGGSIDA alicemazing -

GOOD LIFE

Åkte till teckomatorp med två av brudsen igår, Frida och Rebecca! Firade Tair i några timmar innan det var dags för en av dem bättre bussresorna i mitt liv. Åkte in till Landskrona och kollade Pentus, svinbra housemusik.

Sen ja, spårade det. Var ute i Landskrona, på fest, på efterfest x2 och sen sov jag hos (woooho hemlis) hehe.
Hade en mysig morgon där jag gosade med en dawg och åt jordgubbar.

Detta kan ha varit en av dem bättre helgerna alltså. Sjukt bra människor jag är omringade utav. Love 2 you


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är de som kysser varandra på bilden ovan?

2013-07-07 @ 19:01:02
Postat av: Anonym

En som heter Elias och Rebecca haha!

2013-07-08 @ 00:02:08
Postat av: :)

Pentus ikväll :) ses där gullet!

2013-08-09 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0