INLÄGGSIDA alicemazing -

SUPRISE

 
Hola! VILKEN UNDERBAR KVÄLL JAG HAR HAFT! Lotta, Anna och Gabriellas närmsta vän som har bott i Spanien i ett år kom hem idag! Dock har alla trott att hon skulle komma hem på torsdag. Alla förutom jag och Lottas familj.

Jag och Lotta har under lite mindre än en veckas tid planerat middag och att vi skulle överraska Anna och Gabriella med att Lotta kom hem! SÅÅ bra det blev. Är så himla glad! Så efter lite sömn mötte jag upp Lotta (som jag aldrig träffat förut) VILKEN HÄRLIG TJEJ! Vi handlade mat, lagade mat, snackade och hade det jättetrevligt. Sen kom Anna och Gabbe hit. Så överraskade dem blev alltså!!! Tårarna bara sprutade på alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0