INLÄGGSIDA alicemazing -

Answer

 
Tusan så snygga! :)
Får man fråga vad färgen heter och vilken storlek du har i dom?
Tror vi har samma storlek och behöver köpa på nätet då jag inte hittat Please i butik.

Tack på förhand!
 
Mina nya byxor är i strl Small. Tog en storlek mindre för att jag fick tydliga instruktioner om hur dessa byxorna gärna töjer sig. Får se hur det blir med det! Färgen har jag ingen aning om tyvärr.  Nu vet jag inte vart du bor, men såvitt jag vet finns please på Fröken Ethel, Cirkus, Zebra i Helsingborg och på gå gatan i malmö! Tack så mycket, nu när jag ändå pratar om dessa byxorna kan jag lika gärna berätta att dem var ett riktigt kap!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Åh, tusen tack för svar! :)
Bra tips med storleken, så trist när dom töjer sig och blir för stora.

2013-03-30 @ 07:19:09
Postat av: Majsan

Färgen brukar förresten stå på tagen där priset står.

2013-03-30 @ 07:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0