INLÄGGSIDA alicemazing -

Halmstad leverera

Lördag: Det började med en lugn träning på exan vid elva-tiden , sen blev vi placerade i olika lag med ett uppdrag och åkte vidare till Bjärnum i tre minibussar. I detta uppdraget fick vi välja mellan tre stycken låtar, sedan skulle vi göra om låttexten med tema ik wormo dam.
Haha sedan visade vi upp dessa med dans efter middagen, det var faktiskt jätteroligt och kul och se att alla i vårt lag kan bjuda på sig själva. Anyway, när vi kom fram till Bjärnum spelades det match och det blev vinst med 4-0. Sedan vidare till Grand i Halmstad där vi fixade oss på hotellrummen tills det var dags för middag. Fest kommittén gjorde ett mycket bra jobb må jag säga.

När klockan slagit över tolv, och vi var ganska fulla och hade dansat så att hela golvet i ett av rummen hade fullt av märken på sig var det dags att bege sig utåt. På grund av alla olika åldrar splittrades vi faktiskt här.
Efter MÅNGA om och men hittade vi en riktigt fin klubb, ett tag när vi gick där i Halmstads centrum och åldersgränsen på alla klubbar var över 23 trodde jag inte att Halmstad skulle leverera. Så fel jag hade! Vid halv fyra tiden hade jag så fruktansvärt ont i fötterna efter att ha dansat non-stop i 2 timmar!
Så vi tog en taxi hem. Det var 800 meter från där vi var till hotellet så förstår ni hur ont jag hade....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0