INLÄGGSIDA alicemazing -

Locked out of heaven

 
 
 
 

Har varit lite tom på ord det senast dygnet, mest uppdaterat med bilder. Igår efter att jag sovit i en hel evighet träffade jag Sara på gymmet, har faktiskt träningsvärk idag så någonting vettigt måste vi har gjort. Även fast jag känner att träningen på gymmet inte går speciellt mycket framåt längre. Efter gymmet gjorde jag absolut ingenting, eftersom jag sov mestadels utav dagen så hade jag så himla mycket energi, men det blev väl en ganska rolig kväll ändå ;) imorgon kom två sötisar med frukost sen åkte vi till asmundtorp och låg och degade hemma hos Tolevska. Nu har jag gått en promenad i det fina vädret, mysigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0