INLÄGGSIDA alicemazing -

KEEP YOUR HEAD UP


Pluggar i världens skönaste mjukisbyxor. Rosa och fina också!!!

Om vi bortser ifrån mitt deppande i cirka två timmar så har det varit en rätt bra kväll. Samlade krafter för lite mer än en timme sen, stack ut och sprang i 20 minuter och tänkte sticka ut på långrunda innan jag insåg att jag hade förfrusit om jag gjort det. Så sprang hem riktigt snabbt istället och gjorde 100 situps, 50 armhävningar och 100 benlyft. Sen tog jag en välbehövlig snabbdusch och nu ligger jag här och ska börja plugga. Helt okej kväll ändå! Skönt att mamma nyss kom hem också. Så slipper jag vara själv.
Och om ni undrar vad det var som fick mig att ändra mig. Så var det denna bilden. Brukar faktiskt kolla på den när jag inte orkar eller är trött osv.
Godnatt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0