INLÄGGSIDA alicemazing -

IF YOU WANT TO BE HAPPY, BE


JÄTTEGLAD CHEY. Finns många faktorer som spelar in varför jag är så glad ikväll. En av dem är väl för att jag känner på mig att jag kommer trivas jättebra med våra nya tränare, att jag känner att om jag vill så har jag chansen till att utvecklas till en bättre fotbollsspelare nu. Sen är jag glad för att jag fick skjuts hem av en mycket söt Ina (så jag slapp gå hem i regnet...) Åh vad jag känner mig lycklig idag! Love life, kommer nog hata livet imorgon. Känner träningsverken som börjar komma redan nu, äh det är positivt väl. Nu ska jag föna håret, äta och kolla gossip girl. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

be happy don't worry

2011-10-20 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0