INLÄGGSIDA alicemazing -

LÖPNING ♥

Sjukaste löpträningen nyss. Känner mig duktig förengångsskull, började med att jag satte igång Levels i hörlurarna och då kan man inget annat än att vilja röra på sig. Sprang iallafall rättså snabbt i kanske en kvart innan jag började springa intervaller.. Det var sjukt jobbigt kan jag berätta!!! Märks att mina benhinnor inte tål det! Sen powerwalkade jag lite när mina benhinnor verkligen inte pallade mer. Sprang sista 10 minuterna hem också. Hade egentligen bestämt mig för en liten runda eftersom jag var jättetrött.. Men så blev det inte.  Nu ska jag hoppa in i duschen! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej fin blogg!

hur har du fått din meny under headern?? :)

2011-10-31 @ 20:23:08
Postat av: alice

hEEJ! taack så mycket:) Gjorde som det stod här



http://www.designadinblogg.se/lagg-in-flikar-vid-din-header/



Hoppas det går bra! Kram:)

2011-10-31 @ 20:28:40
URL: http://alicemazing.blogg.se/
Postat av: R.

Löpning ger en fantastisk kick.

2011-11-02 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0