INLÄGGSIDA alicemazing -

TRÄNING


Min morbror gick lös med kameran idag. Verkar som folk är glada för att ta foto med min kamera utan att jag vet.. Haha!


Fick nog lite för mycket luft innan jag skulle redovisa, skrev ju att jag inte alls skulle bli nervös osv. Men när jag väl stod där uppe blev jag nervös, hehe... Guess I spoke to soon. Vid halv fem var vi klara och sen tog jag bussen hem, åkte buss med en vän som jag inte brukar prata med så ofta. Men mycket fick vi sagt på denna bussresa och det är jag glad över! Blev så otroligt glad när hon berättade om sin kärlek. LOVE ♥

När jag kom hem, dödligt trött som jag var (fortfarande är) bestämde jag mig för att sticka ut och springa. Blev mycket gå och lite springa. Men man måste ju börja någonstans. Var iallafall ute i exakt 50 minuter! Kikade in i kylskåpet när jag kom hem, och tror ni inte där står en fet ceasarsallad då?? Glad blir man. Glad blir man även när man kommer hem och rummet är dammsugat. Min fina morbror som gjort allt detta! Kan förövrigt berätta att han förtillfället bor här, och det finns absolut inget negativt med det. En egen utbildad kock och en go underbar person kan man aldrig få för mycket av! 



Kommentarer
Postat av: rebecca

2012-04-18 @ 21:16:41
URL: http://thisisrebecca.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hoppsan! Råkade visst skicka en tom kommentar. Du är så himla go Alice. Glad att vi kommit så pass nära varandra nu efter många omständigheter! Tydligen verkar det vara såhär det ska va, och de är jag mycket glad över. Kära vän! <3

2012-04-18 @ 21:19:29
URL: http://thisisrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0