INLÄGGSIDA alicemazing -

TRÄNING

Har precis kommit hem ifrån ett sjukt svettigt träningspass med mamma. Jag sa att jag ville bli peppad av mamma när jag var ute och sprang (eftersom jag har riktigt dålig självdiciplin, iallafall när det kommer till löpning) Men sen helt plötsligt hade mamsen planerat värsta militärövningen till mig? Vi hittade ett utegym i karlslundsparken. Så efter lite löpning så var det bara till att sätta igång, pushups hit och pullups dit, kräkfärdig på 75 situpsen. Och nej, detta var inga klena situps. Såhär lät det när jag gjorde första "men Alice, vad håller du på med? Händerna bakom huvudet och så ska du nudda knäna och sen ner på rygg igen" Oki bawsen. Sen sprang jag hem igen, d-ö-d nu. Ska laga lax och broccoli till middag, men först duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0