INLÄGGSIDA alicemazing -

BEDTIME

HEJ KOMPISAR. Ligger i bingen nu, har jobbat i 7h, därefter sprang jag ner till borstahusen och hämtade min cykel. Cyklade i racerfart till Emelie och snackade med henne och frida ett tag, nu har jag ätit lite (KYCKLING) är det okej att vara nyttig eller du (anonym) ska klaga på det också? Kanske ska berätta exakt vad jag åt? Två fullkornsmackor med skinka på och lite kyckling. Drack även ett glas vatten där jag hämtade min cykel. Hehe. Var det för onyttigt eller? Kanske ska skippa fullkornsmackorna nästa gång? Haha. Nä skämt och sido. Borde egentligen sova nu, men är för irriterad och arg för det så kollar några avsnitt the HILLS istället. GODNATT! Ps. Tack gänget för att ni står upp för mig. Love you so much. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0