INLÄGGSIDA alicemazing -

TRÖTT

Ni som tränar i ett lag eller en förening och har en tränare vet känslan när man inte bara vill göra bra ifrån sig för sin egen skull utan också prestera bra inför tränarna. Så kände jag idag, första varvet på slingan gick bra, andra gick mindre bra och tredje när jag tagit ut mig totalt bröt jag ihop. Har haft lite småont under vaderna ett bra tag nu men idag gick det helt enkelt inte, så när mamma kommer hem snart så ska hon massera mina ben med tigerbalsam, det behövs kan jag lova!
Efter löpträningen tränade vi styrka, jätteskön känsla nu efteråt. Nu står jag och lagar mat, min mage skriker efter mat eftersom jag inte ätit sen klockan åtta imorse. Hoppas ni får en härlig söndag, själv ska jag mysa med världens bästa mamma ikväll! Hon har varit borta i en vecka och nu är hon snart äntligen hemma!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0