INLÄGGSIDA alicemazing -

OFF THE WALL


HEJ SNYGGINGAR! Jag har varit på gymmet som jag tidigare sa att jag skulle, faktum var att jag skrev det inlägget och sen la jag mig på soffan och tänkte sova, men sen fick jag tänka om, nöp i armen och hällde vatten på kinderna och stack till gymmet! Tränade 40 minuters crosstraining. Fråga mig inte hur jag pallade, men igår orkade jag bara 15 minuter medans Claudia stod där och kämpade i 40 minuter, så då tänkte jag "det ska jag klara imorgon" vilket jag gjorde. Tänkte att jag tar en bild bara för att... Tacosen jag åt för ett litet tag sen var förresten skitgod för er som undrar och nu ska jag byta om för att träna fotboll med de brudar som får mig på asbra humör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0