INLÄGGSIDA alicemazing -

EN TEXT JAG GLÖMT BORT

En text jag glömt bort. Håller verkligen fortfarande med mig själv där, det känns som att folk glömmer bort att det är OKEJ att tycka om sig själv, tycka man är snyggast på jorden och tycka att man har den optimala kroppen. Men nej, då skryter man, osv. Det är en skillnad på att säga vad man tycker när någon har frågat än att säga vad man tycker när ingen frågat om ens åsikt. En jäkla skillnad!! Jag tycker det är helt okej att vara nöjd med sig själv. Då mår man ju som bäst!! Sluta tänk på sådana saker du inte kan förändra på din kropp, och förändra det du kan/vill förändra. Nu ska jag till gymmet igen!!! Wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0