INLÄGGSIDA alicemazing -

HATERS MAKE ME FAMOUS

Carolina om VART TOG KÄRLEKEN VÄGEN?:
"Sjuk" och hemma från plugget nu igen? Hur många frånvarodagar har du egentligen?? Kommer ju inte finnas ett företag som kommer vilja ha dei som anställd om du inte skärper dig!
IP: 151.183.0.36

Haha, inte speciellt många dagar faktiskt, och inte värre än någon annan. Tur jag inte planerar att vara fast anställd någonstans på ett bra tag då ju!
Och kul att se att du påpekar alla "fel" du anser mitt liv innehåller, antagligen bara för du lever ett patetiskt liv själv. I don't blame you! Mitt liv är ändå rätt FABOLOUS!!! Skämt o sido.  Hade bara varit så roligt om du stod för vem du var istället. Men jag antar att du är väl för feg för det :)

Någon som vet hur man trackar ip-adresser??? Kommentera eller skriv till mig på facebook då!! Over and out bitches

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go Alle!

2012-01-17 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0