INLÄGGSIDA alicemazing -

VART TOG KÄRLEKEN VÄGEN?

Bitchplease-minen. Typ!

Well, I'm so tired babes! Ligger kvar i sängen är trött har världens värk i magen, men tro inte att jag latar mig för det. Jag skriver klart ett arbete jag var alldeles för trött för att skriva igår, sen ska jag skriva klart ett annat arbete om olja och plugga matte och engelska. Efter det ska jag ner till gymmet en sväng och efter det träna fotboll. Förlåt mina fina klassisar om ni läser detta, men vi ses imorgon. Love you ♥


"dear Karma, I have a list of people you've missed..."

Kommentarer
Postat av: Carolina

"Sjuk" och hemma från plugget nu igen? Hur många frånvarodagar har du egentligen?? Kommer ju inte finnas ett företag som kommer vilja ha dei som anställd om du inte skärper dig!

2012-01-17 @ 12:49:07
Postat av: alice

Haha, inte speciellt många dagar faktiskt, och inte värre än någon annan. Tur jag inte planerar att vara fast anställd någonstans på ett bra tag då ju!

2012-01-17 @ 17:29:51
URL: http://alicemazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0