INLÄGGSIDA alicemazing -

I WORK IT OUT

Jäklar vilket träningspass jag körde. Tränade i ungefär 1 timme och 50 minuter, körde mest arm och mage (sjukt mycket mage och arm). Men hoppade även hopprep, rodde och sprang på löpbandet. Många frågar mig hur jag orkar träna såhär mycket + festa. Själv tycker jag inte att jag tränar eller festar mer än någon annan.  Hehe!!! Har precis ätit skitgod brunch, jordgubbar, ananas, vindruvor och solrosbullar. Riktigt gott! Allt det var framme när jag kom hem, och precis när jag klev in genom dörren sprang två skitsöta Jack Russels mot mig. Nu sitter jag och pluggar och har en fin vovve liggandes mellan mina ben! Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0