INLÄGGSIDA alicemazing -

MORNING SUNSHINES!

Godmorgon! Gick in på bloggen det sista jag gjorde innan jag gick och la mig igår. Statistiken har höjts och har fått kommentarer som jag faktiskt blivit glad av. När jag kom hem igår gjorde jag av med min mobil. Eller rättare sagt, jag struntade fullständigt i vart den var. Sen när jag väl letade upp den hade jag fått jättefina sms av mina fina vänner! Gick verkligen och lade mig med ett leende på läpparna. Imorse gick jag upp klockan halv sex, tog på mig träningskläder och stack till gymmet där jag var i cirka 1 timme och tjugo minuter. Så otroligt skönt! Nu sitter jag och äter ägg och bacon. Snart skolan! Weho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0