INLÄGGSIDA alicemazing -

@ THE GYM

Ikväll visade mamma mig lite crossfitträning. Crossfitträning kombinerat med maskinträning är riktigt bra! Eftersom crossfitträningen kan du utnyttja mer i "verkliga livet". Mamma berättade att det är så många som pumpar upp sina muskler genom att träna maskiner men sen har de ingen använding av sina muskler. Det känns ju rätt onödigt! I crossfit rummet finns där traktordäck, hopprep, ringar, pullupp (saker), knäböj, kettlebells. Ja, you name it. Lite mer "naturliga" saker. Skitroligt rum iallafall! Sen hittade jag en ny sak för några dagar sen "abcoaster" den vita bilden med tjejen på. SKITbra! Och känns att man tränar magen riktigt mycket!!! Efter att vi tränat det, och jag avslutade på löpbandet och stretching så solade vi i 15 minuter. Nu är hela familjen samlad och vi har ätit curry med kyckling. Ska hoppa in i duschen och bädda sängen sen ska jag sova. Känner att jag behöver mycket sömn efter nästan 3 timmars träning idag!! Känns iallafall skitbra i kroppen. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0