INLÄGGSIDA alicemazing -

#sunny #nice #day

Älskar vädret! Förutom att jag är trött nu är livet perfekt, vaknade av att mamma kom hem med frukost, därefter gick jag ner och solade. Solen gick i moln efter typ en kvart, så tog på mig träningskläder och stack till gymmet, sprang i 20 min, cyklade i 20, körde crosstrainer i 30 minuter, gjorde 100 situps och körde två andra övningar. Har kommit på att jag tränar bäst själv, är så sjukt fokuserad då. Nu har jag duschat och Käkat mat med protein i. Snart första jobbdagen!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SJUKT SNYGGA BEN

2012-07-23 @ 20:28:31
Postat av: Sandra

Jag har börjat springa och tycker det är jätte skönt. Jag undrar om du inte skulle kunna skriva ett inlägg om vad som är bra att äta innan och efter träningen?

2012-07-24 @ 13:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0