INLÄGGSIDA alicemazing -

COMMENTS

Anonym om OVER:
Såååå fin du är alice!!!!!!! Saknar inte du ditt långa hår?

Svar: TACK så jättemycket!!!!!:D Jo det gör jag känns inte som jag i kort hår, märkte dock igår att det faktiskt blivit lite längre :D

Anonym om ONE DAY:
tycker du inte att det är jobbigt att Rebecca Svensson härmar allt du gör på din blogg? hoho
Svar: EHh, hahah! Bryr mig inte om andra människor lägger upp samma videos, texter, osv. Vet inte vad "anonym" syftar på dock, jag menar våra bloggar är helt olika eller kanske inte helt olika men jag bloggar om fester, träning, och kläder. Hon skriver BARA om sitt liv typ. Så vet inte vad du menar?:P

hahah, men ja, jag hatar när man börjat säga en sak och sen att en annan person börjar säga exakt samma sak. Visst jag gör säkert det själv ibland, men ja det är otroligt störigt!!! Och när folk köper likadana saker som mig, haha (då kan jag ibland hämnas och köpa något som den personen har) Nä, men jag blir faktiskt irriterad på folk som köper samma saker. Vilket är ganska löjligt egentligen, but that's me!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lol anonym, vad härmas jag med??

2012-03-04 @ 23:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0