INLÄGGSIDA alicemazing -

ONE DAY

HEJ!  har inte sett klart hela filmen ↑ eftersom jag somnade till den innan träningen igår. Men den verkar skitbra, "One day" heter den. Nu har jag varit och handlat med mamsen, står för kvällens matlagning. Vilket jag gjort nästan hela veckan. Mitt "straff" för att jag var ute till fem i helsingborg i helgen och hade match dagen efter. No good combo! Den gör jag absolut inte om. Men tycker det är kul att laga mat så ser det inte som ett straff! Anyway, fotboll om en timme typ Sverige-Kroatien, har köpt lite goda saker med så ska gosa ner mig i soffan senare! PUSS
"Whatever happens tomorrow, we had today. I'll always remember it."

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du inte att det är jobbigt att Rebecca Svensson härmar allt du gör på din blogg? hoho

2012-02-29 @ 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0