INLÄGGSIDA alicemazing -

MASSA GO FOTBOLL

Det är mycket fotboll just nu, vilket jag tycker är skitkul!! När jag kom hem ifrån skolan idag åt jag en piggelin och sen somnade jag direkt, vaknade efter tre timmar då det var dags att träna fotboll. Var riktigt taggad på det faktiskt. Och bra gick det väl stundtals. Vi kör alltid "unga mot gamla" i slutet av träningen och idag tog vi hem vinsten för första gången på fyra veckor. Kändes otroligt bra! Och det bästa är att vi inte tar in materialet på 1,5 vecka nu! Everybody say weeeho!! Nu ska jag duscha och äta mat. Hungrig tjej!!!! Puss


Jag och min fina sportsara på bild. Love ❤


Kommentarer
Postat av: sara

haha love!!!!!

2012-05-03 @ 22:25:40
URL: http://shansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0