INLÄGGSIDA alicemazing -

Svar om jobb

Anonym Om: TWO PHOTOS
Hej! jag går också i 2an på gymnasiet och vill gärna ha jobb, men hur får man tid till det? hur gör du? jobbar du kvällar och så?
 
Svar: Jag sökte sommarjobb, men det fick jag inte. Så istället fick jag helgjobb. Och nu när det är lov så tar jag tider när folk är sjuka eller om där är lediga tider. Annars jobbar jag bara på helgerna. Ibland har jag jobbat mitt i skolveckan, men det är sjukt stressigt. Både för att jag går i skolan i Helsingborg och jobbar i Löddeköpinge, men också för att det blir stressigt med studierna, träningen osv. Så nej jag jobbar inte kvällar speciellt ofta! Men det är nice med helgjobb även fast man missar lite roliga saker då och då, så är det lätt värt extra pengarna. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0