INLÄGGSIDA alicemazing -

TWO PHOTOS

Försök få mig till att sluta använda dessa sköna joggingbyxorna twentyfour/seven. Lär inte bli lätt!
Det är något jag vill kalla en liten storm utomhus. Vilket är mysigt, vad som är mindre mysigt är att jag bara krypa ner under sängen och kolla goa serier men istället måste jag snart ta på mig varma kläder och åka till jobb. Men tjäna pengar på en måndag är väl aldrig fel, ska vara otroligt glad att jag har ett jobb som är roligt och med trevliga människor och som betalar bra. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag går också i 2an på gymnasiet och vill gärna ha jobb, men hur får man tid till det? hur gör du? jobbar du kvällar och så?

2012-10-29 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0