INLÄGGSIDA alicemazing -

1 DECEMBER 2011

hNjöt av denna solnedgången tillsammans med bräscharna.
Hejhej bloggen!

Igår blev det en mysig kväll med mina bräschare, fytusan vad jag saknat att umgås med dom två. 
Usch vilken natt, har sovit jättedåligt. Jag har drömt madrömmar om ormar och vaknat upp kallsvettig, sen bara några timmar senare vaknar jag av att mitt fönster blåser upp. Blev såklart sjukt rädd och som tur är kom mamma in och stängde fönstret. Usch. Det har blåst jättemycket i Landskrona inatt.. Gick som tur är och lade mig tidigt så var sjukt pigg imorse. Tog bussen till IH och fick massage på idrotten, nu är jag hemma eftersom vi inte har spanska på två veckor. (everybaaady saay weeho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0