INLÄGGSIDA alicemazing -

LEVERERAR


Är så sjukt fruktansvärt trött på människor som inte vågar säga vad dem egentligen tycker, det är ungefär som när människor gör saker halvdant. Antingen gör man det ordentligt eller så gör man inget alls. Antingen säger man hela sanningen eller så håller man bara sin mun stängd. Jag är trött på att behöva ta skit ifrån människor som jag verkligen inte gjort mig förtjänt utav. Men jag får väl helt enkelt acceptera att alla är olika. Alla tänker inte som jag, alla är inte lika öppna och ärliga som jag. Och tur är väl kanske det.. Nu säger jag inte att jag är en perfekt människa. För vad fan är perfekt? Vem är perfekt? Ingen enligt mig. Och jag är långt ifrån perfekt. Men jag är iallafall ärlig. Jag säger oftast vad jag tycker, och oftast i rätt sammanhang.

Kommentarer
Postat av: Anonym

you go girl

2011-12-21 @ 18:08:56
Postat av: Anonym

sluta sno andras pojkvänner. Please

2011-12-21 @ 19:38:06
Postat av: madeleine

vet ej vad kommentaren syftar på men citerar anonym;

"sluta sno andras pojkvänner. Please" - hahahaha, håll koll på din pojkvän istället och bli inte tillsammans med svin som väljer andra tjejer före sin flickvän. just sayin.

2011-12-22 @ 00:45:41
Postat av: alice

Hahah, fattar noll. Men bra sagt Madeleiiiine!!!!

2011-12-22 @ 17:34:10
URL: http://alicemazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0