INLÄGGSIDA alicemazing -

Q/A

Carolina om IT'S FUNNY HOW SOMETIMES THE PEOPLE YOU WOULD TAKE A BULLET FOR, ARE THE ONES BEHIND THE TRIGGER:
Det var dom här brudarna jag undrade över i ett tidigare inlägg om du inte träffade längre. F-n vad du blir oväns med alla! Bad attitude?

Svar: Hm. Det är bara en av dem jag bråkat med. Och "fan vad du blir ovänn med alla" då vill jag ju gärna veta vem du mer menar, så då kan du ju berätta det?  Tack på förhand :) Och dålig attityd. Det vill jag inte påstå, men jag behandlar folk så som de behandlar mig. Visar man ingen respekt förtjänar man heller ingen respekt. Så är det ju :)



Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag har föjlt din blogg i ca tvår år och tycker du har blitt oväns med folk ett antal gånger även om du inte skrivit anledningen. Nu i höst var det tom Lovisa, En del skit om andra har du skrivit också. Dessutom verkar du var sjuk varje vecka som den värsta hypokondriker. Du vet väl att för mycket sprit sänker immunförsvaret?

2011-12-30 @ 14:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0