INLÄGGSIDA alicemazing -

Q/A

Postat av: Carolina

Jag har föjlt din blogg i ca tvår år och tycker du har blitt oväns med folk ett antal gånger även om du inte skrivit anledningen. Nu i höst var det tom Lovisa, En del skit om andra har du skrivit också. Dessutom verkar du var sjuk varje vecka som den värsta hypokondriker. Du vet väl att för mycket sprit sänker immunförsvaret?

Svar: Haha, detta är så roligt. För det första har jag ALDRIG bråkat på riktigt med Lovisa. När jag umgicks mycket med Julia och Elin och Lovisa hade mycket med fotbollen och skolan så umgicks vi bara inte lika mycket som vi gjort innan. Och det tyckte vi båda var otroligt jobbigt, det gjorde att vi istället för att prata gick och undrade vad den andra tänkte. Ja, jag behöver absolut inte förklara något för det är bara mellan mig och Lovisa. Och sjuk varje vecka, visst det är något som både jag och min familj oroar sig över. Men jag har väldigt väldigt lätt för att bli sjuk, te.x. bli förkyld, få ont i halsen. Och det har jag haft enda sedan jag började skolan. Och jag menar jag kan inte tänka mig att min mamma tillät mig dricka alkohol när jag var sex år? Så nej. Du Carolina, du kommenterade min blogg i somras också om att jag drack för mycket osv. Det är mitt problem och inte ditt! Men får väl ändå önska dig ett gott nytt år biatch :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tar biatch som en komplimang. It takes one to know one ;) Hursomhelst, älskar din sida ocg gillar att du inte är rädd för att bita ifrån. Gott Nytt År snäckan!

2011-12-30 @ 18:27:55
Postat av: Carolina

Jag tar biatch som en komplimang! It takes one to know one ;) Anyhow. älskar din blogg! Gott Nytt År snäckan!

2011-12-30 @ 18:34:11
Postat av: Carolina

Det enda jag inte diggar med bloggen att man inte ser inläggen och att det blir dubbelt!

2011-12-30 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0