INLÄGGSIDA alicemazing -

20 september 2011

Återigen gör ni ↓  mig glad på en cpdåligdag som denna, har bestämt mig för att inte lägga ner mer energi på folk som tar energi ifrån mig. Det känns ju så fruktansvärt onödigt ellerhur? Tänker inte heller försöka laga något när personen i fråga redan verkar ha gett upp eller iallafall när det känns som det.. Har lovat mig själv att inte vara för personlig här i bloggen. Men det är väl i slutändan man märker vilka som finns där för en när man mår som jag gör just nu. Försöker verkligen inte göra mig själv till ett offer. Verkligen inte men ville bara få ut lite tankar jag ligger inne med just nu, och att det kanske inte är så konstigt att man reagerar starkt på saker man inte skulle reagerat lika starkt på innan om man redan är ledsen? Så är det ju! Skulle inte suttit fel med lite shopping som plåster på såren idag....

LÄNGTAR jättemycket till Käringön med er nu och få komma bort härifrån så fort så möjligt! Eller vad säger ni musketörerna?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt?

2011-09-20 @ 15:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0