INLÄGGSIDA alicemazing -

PLANS


Snart sommarlov, snar sol,bad,värme. Jag längtar förbaskat till att få åka till en land med varmare breddgrader. Detta sommarlovet, detta året. Det ska bli freaking amazing. Jag har planer för denna sommaren som ingen ingen ska få ta ifrån mig.

Lite tråkigt att jag planerade hela min dag igår för att sedan få mina planer raserade för att jag helt och hållet glömt skriva en slutdiskussion på ett arbete som jag skulle skickat in i fredags. Plugg plugg plugg alltså. Tråkigt liv jag lever. Får längta en smula extra till fotbollträningen ikväll istället, som dessutom är framflyttad en timme. High five! Nu ska jag återgå till detta tråkiga historie arbetet. F*ck my life moment när man pluggar på lovet. Hehe. Ska stå och laga mat i tusen timmar sen. Nä men ska försöka göra något GI-aktigt. Måste tänka ordentligt på figuren nu! Puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Skärp dig Alice!!! Du är fin som du är. Pussisar

2012-04-03 @ 15:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0