INLÄGGSIDA alicemazing -

I'VE GOT A FEELING THAT THIS YEAR WILL ROCK

Glömde berätta om nyårsafton. Det var bra, det var otroligt bra, ett riktigt äventyr om jag får säga det själv. Och som min fina vän Emelie sa "definitionen av kaos är numera tusen gånger starkare" True story. Började kvällen hemma hos mig som ni säkert utav alla bilder listat ut. Sen åkte vi till Svalöv, sedan vidare till Helsingborg-Ättekulla och sen tillbaks till Helsingborg. Bra kväll!

Detta året har jag drunknat i kärlek, jag har funnit nya vänner, hittat tillbaks till gamla, och förlorat andra. Detta året har jag varit med om saker jag inte ens kunnat drömma om. Men jag lämnar allt det dåliga kvar och tar med mig det bra. 2012, make my wishes come true! Tack för detta fina året!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du oskuld? :)

2012-01-04 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0