INLÄGGSIDA alicemazing -

TRANSPERANT SKJORTA/HALSDUK/ARMY JEANS/SKINNSTÖVLAR

Vet inte riktigt vad jag ska säga, skolan har börjat och jag är tröttare än livet. När jag kom hem vid tre-tiden så åt jag lite, sen somnade jag på soffan och vaknade för kanske 30 minuter sen. Skulle ju träna osv. Men nä, min kropp vill inte. Den vill ha mer mat och sen vill den sova mer. På tal om skolan så kan vårt schema dra långt åt helvete. Vart hände med fredagarna när vi slutade halv tolv, eller torsdagarna när vi slutade tio i ett. Dessutom har jag haft ont i magen hela jäkla dagen, negativ idag. Förlåt för detta sura och neginlägget, ni som ger såbra respons. Jag ska svara på några frågor senare! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0