INLÄGGSIDA alicemazing -

29 Januari 2012


Hejhej!

Ska göra ett utförligt inlägg till er nu. Igår åkte jag till Kågeröd med Ebbs, inte så jäkla roligt att sitta i en lökig hall med massa lökiga människor men trevligt att få träffa Ebbsan och lite andra goa människor (hade ändå inte orkat göra något annat) Sen orkade jag inte åka tre bussar hem så min kompis Hampus körde mig hem. När jag väl kom hem gjorde jag mat sen somnade jag klockan åtta... Sen runt tio vaknade jag igen, åt lite chips och gick och la mig. Gick upp klockan åtta idag och åt frukost, gick sedan och la mig igen och gick upp vid halv elva, stack och tränade löp med laget som faktiskt gick (rätt) bra idag. Kondition är ju inte min starkaste sida precis, vi sprang iallafall 5 km, varav ett var uppvärmingsvarv, tre var 1km-intervaller och ett nerjoggningsvarv. Sen körde vi styrka i en halvtimme.. Skönt men jobbigt =träningsverk imorgon. Nu- plugg och mys på hemmaplan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0