INLÄGGSIDA alicemazing -

Jag måste lära mig att ingenting står över mig.

Jag har gjort korkade saker du hade kunnat göra exakt lika bra, antagligen mycket bättre. Men du är inte jag. Jag har blivit så jäkla egoboostad idag, vet inte riktigt om det är bra eller dåligt? Fast har känt att själförtroendet har legat lite lågt nu dem senaste veckorna. Kände att jag behövde någon utomstående som påminnde mig om vilken bra människa jag är, vilka bra egenskaper jag har och vad jag kommer kunna åstadkomma. Tack som fan.

Gick ner till borstahusen för att hämta min röda fina cykel, påväg hem pratade jag med Cecilia i ungefär en timme. Förstår inte hur man kan ha något att prata om eftersom vi går i skolan 8 timmar om dagen tillsammans + att vi alltid åker hem tillsammans efter skolan. Får inte riktigt ihop det, men jag antar att det mesta är möjligt med sin bästa vän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0