INLÄGGSIDA alicemazing -

Oct. 25, 2012

Som en annan *i*tch sa "gör dig själv en tjänst och stanna i London" mer än gärna. Fucking love this country. Alla är helt över trevliga? Varje affär eller typ varannan människa man går in i eller förbi "morning" "are you alright love" ingen är blyg här typ. Inte många iallafall. Stannade tillochmed en bil och sa "smoking kills you love" haha. Äh. Många har rört Basse idag med, haha i Sverige snear folk bara när dom ser något fint. Här säger man exakt vad man tycker! Och det är ju sånt jag gillar. Ska flytta hit efter studenten. Eller något. Hämtade Rebecca ifrån skolan. Sen köpte vi godis för 10 pund. Fatta hur mycket godis man får för 100 kr här. Haha sjukaste jag varit med om. Nu ska vi spela tennis. Ciao


Kommentarer
Postat av: Susanne Bengtsson

Hej Alice!
Jag och Julia kommer till London på Tisdag:) (Sara får bli hemma) Såg på kassarna att vi gillar samma butiker så vi kanske springer på varandra på mitt favoritställe: Oxford Street:) Hoppas att du har riktigt härligt där. Svårt att inte ha det i den staden:)

2012-10-25 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0